Početkom studenoga za promet se otvaraju dva nova željeznička vijadukta na dionici pruge Križevci – Koprivnica.
To su vijadukti Carevdar dužine 632 metra i Komari od 349 metara. Uz novi željeznički dravski most koji je dug oko 340 metara, to su najzahtjevniji građevinski objekti u sklopu gradnje drugoga kolosijeka i rekonstrukcije postojećeg na pruzi Dugo Selo – Križevci – Koprivnica – mađarska granica.
Čelični most preko Drave već je u cijelosti izgrađen, a trenutačno se finiširaju popratni radovi kako bi najkasnije do kraja godine mogao biti pušten u promet.
Nakon što se obave radovi na novom kolosijeku na jednoj od dionica između Križevaca i Koprivnice, koji će trajati od 26. listopada do 6. studenoga, vlakovi će konačno početi prometovati vijaduktima Carevdar i Komari. To je, u svakom slučaju, dan za povijest.
Kompletni radovi na pruzi između Dugog Sela i dravskog mosta na granici s Mađarskom, prema najavama iz mjerodavnog ministarstva, trebali bi biti dovršeni najkasnije do kraja 2025. godine.
Vlakovi će nakon toga novom dvokolosiječnom dionicom pruge moći voziti i 160 kilometara na sat, a Koprivnica i Križevci će figurativno postati zagrebačka predgrađa. O teretnom prometu da se ne govori s obzirom da će prugom moći prometovati interoperabilni vlakovi dužine 750 metara.
Turska kompanija Cengiz radove na dionici Križevci – dravski most počela je u siječnju 2021. godine.