6.1.2024. – Gradnja nove pruge bliži se kraju, poznato kad će sve biti gotovo


Nedavno je naguravanjem čelične konstrukcije most dosegnuo drugu, lijevu obalu Drave prema Mađarskoj. Dio je to projekta gradnje drugog kolosijeka pruge od Križevaca i Koprivnice do mađarske granice teškog oko 350 milijuna eura bez pdv-a i skuplji je od Pelješkog mosta

Sam most stajao je oko 26 milijuna eura. Većina radova na postavljanju drugog i obnovi postojećeg kolosijeka pruge na dionici dugoj 42,6 kilometra bit će dovršena do kraja godine. Očekuje se da će završni radovi biti u cijelosti gotovi u drugoj polovici iduće godine.

Brzine 160 km/h

Ugovor za izvođenje radova potpisan je 12. ožujka 2020. s tvrtkom Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A. S. iz Turske. Do kraja siječnja u Koprivnici će se zatvoriti Zagrebačka ulica kod kolodvora zbog radova na pothodniku ispod te prometnice, a počinju radovi i na obnovi kolodvorske zgrade.

Izgrađen je podvožnjak Ivanečki ispod pruge kod Podravkinih silosa u Koprivnici, nadvožnjak Danica, gradi se pothodnik na Čardi koji će pješacima i biciklistima omogućiti prolazak ispod pruge prema industrijskoj zoni Danici.

“Omogućit će se postizanje brzine vlakova do 160 km/h, s ograničenjem od 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici jer se na tom dijelu radi o gradskim područjima sa specifičnim ograničenjima.

Ukupna duljina dionice pruge Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom smanjiti će se sa 43,2 km na 42,6 km”, navode u HŽ Infrastrukturi.

Novi objekti na trasi pruge

– rekonstrukcija 2 kolodvora: Lepavina i Koprivnica

– izgradnja novoga kolodvora Novo Drnje

– rekonstrukcija 4 stajališta: Majurec, Carevdar, Vojakovački Kloštar i Sokolovac

– izgradnja novog stajališta Peteranec i prenamjena postojećega kolodvora Mučna Reka u stajalište

– izgradnja 7 mostova, 1 galerije i 3 vijadukata od čega je jedan prijelaz za divlje životinje

– izgradnja svodnih i paralelnih cesta uz trasu željezničke pruge.

IZVOR

Comments are closed.