Nedavno je naguravanjem čelične konstrukcije most dosegnuo drugu, lijevu obalu Drave prema Mađarskoj. Dio je to projekta gradnje drugog kolosijeka pruge od Križevaca i Koprivnice do mađarske granice teškog oko 350 milijuna eura bez pdv-a i skuplji je od Pelješkog mosta
Sam most stajao je oko 26 milijuna eura. Većina radova na postavljanju drugog i obnovi postojećeg kolosijeka pruge na dionici dugoj 42,6 kilometra bit će dovršena do kraja godine. Očekuje se da će završni radovi biti u cijelosti gotovi u drugoj polovici iduće godine.
Brzine 160 km/h
Ugovor za izvođenje radova potpisan je 12. ožujka 2020. s tvrtkom Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A. S. iz Turske. Do kraja siječnja u Koprivnici će se zatvoriti Zagrebačka ulica kod kolodvora zbog radova na pothodniku ispod te prometnice, a počinju radovi i na obnovi kolodvorske zgrade.
Izgrađen je podvožnjak Ivanečki ispod pruge kod Podravkinih silosa u Koprivnici, nadvožnjak Danica, gradi se pothodnik na Čardi koji će pješacima i biciklistima omogućiti prolazak ispod pruge prema industrijskoj zoni Danici.
“Omogućit će se postizanje brzine vlakova do 160 km/h, s ograničenjem od 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici jer se na tom dijelu radi o gradskim područjima sa specifičnim ograničenjima.
Ukupna duljina dionice pruge Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom smanjiti će se sa 43,2 km na 42,6 km”, navode u HŽ Infrastrukturi.
Novi objekti na trasi pruge
– rekonstrukcija 2 kolodvora: Lepavina i Koprivnica
– izgradnja novoga kolodvora Novo Drnje
– rekonstrukcija 4 stajališta: Majurec, Carevdar, Vojakovački Kloštar i Sokolovac
– izgradnja novog stajališta Peteranec i prenamjena postojećega kolodvora Mučna Reka u stajalište
– izgradnja 7 mostova, 1 galerije i 3 vijadukata od čega je jedan prijelaz za divlje životinje
– izgradnja svodnih i paralelnih cesta uz trasu željezničke pruge.




