Započela je obnova željezničke pruge na dionici Kutina – Deanovec, a riječ je o obnovi 36.5 kilometara kolosijeka na pruzi Dugo Selo – Novska vrijednoj 19.6 milijuna eura, koja se sufinancira iz zajma Europske investicijske banke.
Obnova pruge Dugo Selo – Novska i gradnja drugog kolosijeka na toj dionici neće početi do kraja iduće godine, kada se očekuje izbor izvođača radova na tom velikom infrastrukturnom projektu. U sklopu projekta zamijenit će se pragovi i tračnice te će se ugraditi nova signalizacija, a obnovit će se i 18 željezničko-cestovnih prijelaza te prolazni kolosijeci na kolodvorima Novoselec, Ludina, Popovača, Moslavačka Gračenica i Kutina.
Rekonstrukcija pruge Dugo Selo – Novska
Dotrajali kolosijek na dionici Deanovec – Kutina zamjenjuje se potpuno novim kako bi se omogućila brzina vlakova propisana za međunarodne koridore, koja iznosi 80 kilometara na sat.
“Obnova ove dionice provodi se i kako bi se mogao provesti projekt potpune rekonstrukcije pruge Dugo Selo – Novska”, rekao je državni tajnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek.
On kaže da se u željezničku infrastrukturu ulaže više nego ikada prije.
“Projekt rekonstrukcije pruge Dugo Selo – Novska u završnoj je fazi priprema, njegova je vrijednost 670 milijuna eura i to će biti najveći infrastrukturni projekt u Hrvatskoj. U sljedećih deset do 12 godina planirano je uložiti približno 5.7 milijardi eura”, rekao je.
Na pitanje kada će početi gradnja drugog kolosijeka pruge Dugo Selo – Novska, predsjednik Uprave HŽ infrastrukture Ivan Kršić rekao je kako je pri kraju izrada projektne dokumentacije za unaprjeđenje, obnovu i izgradnju nove dvokolosiječne pruge te je krajem godine planirana objava postupka javne nabave za radove, a projektna dokumentacija izrađuje se i za modernizaciju dionice od Okučana do Vinkovaca.